"او زیباست، در درون و بیرون. نوری از امید است در جهانی از
"او زیباست، در درون و بیرون. نوری از امید است در جهانی از تاریکی، او نور من است."
-مریلو
برای فرشتهی مهربان من
@nancy.a
-مریلو
برای فرشتهی مهربان من
@nancy.a
- ۱۲.۸k
- ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط