{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودم رو من نمیشناسم!

خودم رو من نمیشناسم!
دیدگاه ها (۱)

از همه چی و همه کس خسته ام... حتی خودمم دیگه نمیشناسم!!

عادیه جز بلک پینک و بی تی اس بقیه رو نمیشناسم

اسمش وونیونگ

اولی بارتی بود ولی آخری رو نمیشناسم اگر کسی اسمش رو می‌دونه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط