{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش من همه بودم با همه زبانها تورا صدا می زدم⚡⚡

کاش من همه بودم با همه زبانها تورا صدا می زدم⚡⚡
دیدگاه ها (۵۰)

کاش شاخه گلی بودم که بی صدا درمیان دفتر خاطراتت خشک میشدم و ...

تورا عشق" صدا کردم✨️

جدیدا رو سبک مانگا کراش زدم.کاش آرت تولدشم اینجوری می کشیدم#...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط