{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بگین ؟ دوستام میگن سرد و مغرور و هات نمیدونم چرا

بگین ؟ دوستام میگن سرد و مغرور و هات نمیدونم چرا
دیدگاه ها (۶)

ببخشید جیمین 😐😑

😂😎

😂😂😂😂😂😂😂

پارت ۲

دوستم میشی ؟ دوستام میگن بهم میام

کجای دنیایی نمیدونم...همه میگن نیستی میگن رفتی💔#اَلَّلهُم‌عج...

گوگولی شد؟😊 چشاش نمیدونم شما بگین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط