{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه چند وقتیه خودمم گم کردم ... هه ... دنیاس دیگه !!

یه چند وقتیه خودمم گم کردم ... هه ... دنیاس دیگه !!
دیدگاه ها (۲)

HE...

واااااایی خانوم خوشگله منو نیگااااا...

دیگه نمیخوام ببخشم ؟؟ تا بدونن اگه بخشیدم وظیفه نبوده ...

هه...

‌بهم گفت: تاحالا دلتنگ شدی؟گفتم آره... چند وقتیه عجیب دلتنگ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط