{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😍

😍
دیدگاه ها (۵۳)

اخ بمیرم برا خودم ☹ ️

عسل طبیعی

ناامیدی،همان امید است که بوی"نا"میگیرد از بس که می ماند ته د...

بعضی وقتا انقدر آدم زندگیش غمناک میشه که دوست داره یکی یهو ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط