{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

×وَقْتٖیـ عَطْسِهـ میکُنیم ـطِهْـرآنـ سَرمآ میخُورهـ×

×وَقْتٖیـ عَطْسِهـ میکُنیم ـطِهْـرآنـ سَرمآ میخُورهـ×
دیدگاه ها (۳۱)

بِدونـ کَمـ میاریـ جُلو #داییـ

مَنـ هموُنـ پسر تُخسمـ کــ ــه ـــمآمآنتـ میگهـ بامـ نَگَردْ

×نـِمیگَنْـ کهـِ لآ پآشـْ خآیَس××ـــمیگَنـ کهـِ بآبآشـْ مآیَ...

×خـــُوشیمـ بآ چــٖی‍زآیی ـــکهـ ایــنجا داریمـ×

نههه

سرما خوردم 😑

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط