و تازه درروال اثبات ملاکی بود که به دین مبین اسلام ناب مح
و تازه درروال اثبات ملاکی بود که به دین مبین اسلام ناب محمدی ملاک و امتدادش می رسد مقبول است اگر درروال اثبات ملاک عقب تر از این توقف اثبات بکند میزانی تخلف دارد و اگر به دین مبین اسلام ناب محمدی ملاک نرسد هنوز خداپرستی انسان خداپرستی حساب نشده است می باشد وقتی خداپرستی حساب درملاک انسانی می شود که همانا دین مبین اسلام ناب محمدی ملاک دارا شود یعنی دین مبین اسلام ناب محمدی که با روند اثبات ملاک بدست آمده است و این امتدادش درهمه است که چنین است که خدا اولیه داشتن و پرستیدن آن فقط ظاهر نیاز است وقتی این ظاهر نیاز به اصالت تبدیل می شود که همانا به دین مبین اسلام ناب محمدی ملاک و امتدادش رسیده شود آنجا حقیقی داشتن و پرستش می شود که جلوترش (اثبات جلوتر اثبات خدا) است می باشد و تازه این ظاهر نیاز خود همان دوره ی زرد است و تخلف به جا است که هنوز به ملاک اینکه ملاک شود نرسیده است اما وقتی پرچم سفید توحید حقیقی بالا می آید که دین مبین اسلام ناب محمدی ملاک و امتدادش رسیده شده باشد پس از آن به تدریج سبز و از سبز به تدریج فیروزه ای می شود و فیروزه ای آبی آخر آن است می باشد. (که همه جهان از زرد خصلتی را تخلف دارند که شیعه ایران نیمی یک خصلت را ندارد نمی داند بین قیامت و پس از عدل الهی چه رخ می دهد و همانا چه عاملی واصل عدل الهی به قیامت می شود می باشد) و تازه امام عصر (عج) وقتی می آید دو کتاب بر محور یک کتاب می آورد یک کتاب الهی تام یک کتاب انسانی الهی از الهی و کتاب دیگر انسانی انسانی از الهی که کتاب سوم شرحش معصوم و آورنده اش من و فردش معیوب است چون به شرحش چنان طی نمی برد ویا سعی می کند ببرد چنین است که این کتاب علم مبنا و کتاب جامع الهام و کتاب قرآن کریم وحی است و همانا این کتاب پذیرش است معمولا مظلومترین کتاب قرآن دردلیل انسانی نداشتن و این کتاب درشخص معصوم نداشتن است چون همین است که کتاب جامع مسئله بین ما با همه ما سه کتاب مسئله را حل می کند و هم تکمیل می شود اما این کتاب هم اختلاف می افتد و اختلاف بیفتد به ریسمان معنا چنگ بزنید و از هم متفرق نشوید چنین که همانا هدایت الهی با این کتاب است و تازه این را بگویم درارجعیت به داعشی ها باید پناه برد از دست لیبرالی ها و دشمن جنگ نرم که باشد اما نه داعش نه لبیرالی و دشمن جنگ نرم که باشد (که مدل ما مدل دکتر عباسی است) و تازه اینکه شبیه ترین حکومت به حکومت پیامبر (ص) حکومت یمانی است که حاکمی نیکو یمانی همچون پیامبر (ص) بر یمن می نشیند و پس از آن عمری و ابوبکر های دیگر پیدا شده و دوباره فساد و طاغوت علیه دیگر علی ها برپا می شود تاریخ تکرار می شود این دفعه یمانی همچون پیامبر (ص) می شود و سید خراسانی همچون حضرت علی (ع) حکومتش می شود اما هردو به ظهور متصل می شوند و همانا حکومت حقیقی که متصل می شود حکومت سومی است درعراق برای حضرت مهدی (عج) برپا می شود که اشتراک یمانی و سید خراسانی می باشد که این حکومت یمانی از حکومت سیدخراسانی معمولا برتری دارد اما همچون حکومت پیامبر (ص) به واقعه ای شبیه سقیفه دچار می شود چنین وضعی است که یمانی و پیروانش برتری بر سیدخرسانی دارد اما این انقلاب اسلامی ایران است که به ظهور می رسد و این است که همانا نمی توان دقیق گفت یمن به حضرت مهدی (عج) می رسد ویا ایران به حضرت مهدی (عج) می رسد اما اشتراکات دارند که بعضی از آن برتری دارد و بعضی از آن برتری دارد و جامعش درعراق و کوفه و مسجد سهله جمع شده و حکومت مهدی (عج) را برپا می کند اما یمانی و اندیشه اش و پیروان او درخطوط اول تر قرار دارند اما عراق است نه ایران شد نه یمن اما هم ایران هم یمن !!! که بیعت حضرت مهدی (عج) بر گردن حضرت عیسی (ع) هم نیست ! چنین وضع میباشد.
#حدیث_مهدوی
امیر المومنین
ان القائم منا اذا قام لم یکن لاحد فی عنقه بیعة، فلذلک تخفی ولادته و یغیب شخصه.
هنگامی که قائم ما (علیهالسلام) قیام کند، بیعت کسی در گردن او نخواهد بود(اما می تواند از ما به او بیعت است باشد) ، از این رهگذر تولدش پنهانی انجام می گیرد و خودش غایب می شود.
بحارالانوار/ ج51/ ص109
امام عصر (عج) درکل دو دشمن و سه دوست دارد که یکی از دوستان گرفته شده از دو دوست دیگر و از یکی بیشتر است و دو دشمن همانا سفیانی و دجال است و یکی از دوستان نیمی دشمن است که جدا از آن است که دوستی آن بیشتر است ویا دوستی بیشتر از آن گرفته است که ایران است و آن نیم دیگر خداشکر از انقلابیان و شیعیان پشتیبان انقلاب می باشند آنان دوست می باشند و دوست دیگر یمن و یمانی و دوستی که از اشتراک این دو دوست می آید عراق مهدوی است که این سومی است آن نیم دیگر متخلف می باشند به خاطر این است که اهل انقلابی نیستند می باشد که همانا که رهبری سرور اینان است چه مرجعشان باشد چه مرجعشان نباشد آن
#حدیث_مهدوی
امیر المومنین
ان القائم منا اذا قام لم یکن لاحد فی عنقه بیعة، فلذلک تخفی ولادته و یغیب شخصه.
هنگامی که قائم ما (علیهالسلام) قیام کند، بیعت کسی در گردن او نخواهد بود(اما می تواند از ما به او بیعت است باشد) ، از این رهگذر تولدش پنهانی انجام می گیرد و خودش غایب می شود.
بحارالانوار/ ج51/ ص109
امام عصر (عج) درکل دو دشمن و سه دوست دارد که یکی از دوستان گرفته شده از دو دوست دیگر و از یکی بیشتر است و دو دشمن همانا سفیانی و دجال است و یکی از دوستان نیمی دشمن است که جدا از آن است که دوستی آن بیشتر است ویا دوستی بیشتر از آن گرفته است که ایران است و آن نیم دیگر خداشکر از انقلابیان و شیعیان پشتیبان انقلاب می باشند آنان دوست می باشند و دوست دیگر یمن و یمانی و دوستی که از اشتراک این دو دوست می آید عراق مهدوی است که این سومی است آن نیم دیگر متخلف می باشند به خاطر این است که اهل انقلابی نیستند می باشد که همانا که رهبری سرور اینان است چه مرجعشان باشد چه مرجعشان نباشد آن
۸۶.۳k
۱۵ فروردین ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۶)
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.