{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از پیج خودم

از پیج خودم
من از کسی اصکی نمیرم
اگرم برم با اجازه هست
دیدگاه ها (۰)

از پیج خودم من از کسی اصکی نمیرم اگرم برم با اجازه هست

از پیج خودم من از کسی اصکی نمیرم اگرم برم با اجازه هست

از پیج خودم من از کسی اصکی نمیرم اگرم برم با اجازه هست

ولی هیچی مثل صدایی بی تی اس نمیشه صداشون ماه ماه از پیج خود...

دینا

دینا

دینا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط