{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همیشه پراز مهربانی می مانم

همیشه پراز مهربانی می مانم
دیدگاه ها (۱)

خدایا خودت بساز قشنگتره

👌 👌

فقط اوست که می ماند

بگذاریم زمان کار خودش را بخوبی انجام دهد

صبحتون پراز انرژیآرزومیکنمدرهای خوشبختی ،عشقمهربانی و موفقیت...

من سرشار از✨️مهربانی می مانمحتی اگر کسی✨️قدر مهربانیم را ندا...

صبح و زندگی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط