{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من دل داشتم

من دل داشتم
برای همین بود باختم
دیدگاه ها (۱)

هه

آخ آخ امان از خیانت

سیکتیر خوش گذشت....

بوسه

از دار دنیا خودمو داشتماونم به تو باختم🫠

فقط خودمو داشتم که اونم باختم به تو.🥺♥عشق

چیزه اولی داشتم بازی می کردم یدفعه بچه رو دادن گبه من دو دقی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط