شاهنامه نمی خوانی!
دیوان حافظ را
هرگز ندیده ام در دستانت!
گلستان، بوستان ...
مانده ام، چرا این هوا
می شود از تو، شعر گفت؟!
شاهنامه نمی خوانی!
دیوان حافظ را
هرگز ندیده ام در دستانت!
گلستان، بوستان ...
مانده ام، چرا این هوا
می شود از تو، شعر گفت؟!
- ۲.۰k
- ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط