{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما در خانۀ سلطان، سر و سامان داریم

ما در خانۀ سلطان، سر و سامان داریم
هرچه داریم ز آقای خراسان داریم⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩
دیدگاه ها (۱)

خوشم‌ با حب حیدر قد کشیدم😍

رفته بودی که بیایی چقد طول کشید😔😔😔😢😢😢

ما از تو به غیر تو نداریم تمناحلوا به کسی ده که محبت نچشیده....

من زاده ی ایرانم و دلتنگ عراقم😢

درود بر خورشید مشرقین

هرچه خیراست ز الطاف خداست دل به هرچه که خدا خواست رضاست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط