{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

طنز و سرگرمی unknown_man 33671232

دیدگاه ها (۱)

به جا پست پاک کردن یه کم کافور بریزید توی ویسگون ... ناشناس ...

پستهای قدیمی و سمی ویسگون😂

وقتی نبودم زندگیتو تغییر نمیده ، پس بودنم هم بی‌معنیه .

خو الان چاله کندی میان پرش میکنن. دوباره بکنی بازم پرش میکنن...

♡ ㅤ  ❍ㅤ    ⎙ㅤ     ⌲ˡᶦᵏᵉ  ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ    ˢᵃᵛᵉ     ˢʰᵃʳᵉ

اصلیه منم دختر جون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط