{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سیاح مشاور اقتصادی آقای قالیباف است.

سیاح مشاور اقتصادی آقای قالیباف است.
میگه که ایشون به حرفش گوش نمی‌ده وگرنه جای مذاکره با امریکا باید با چین می‌بست و این رفتارای ایرانی چینیا رو خسته و ناامید کرده.

نکته‌ی جالب اینه آقای قالیباف با این دیدگاه، نماینده ویژه امور چین هم هست!!!

+ بر‌همگان مسلمه که چین برای ما بهتره. روابط تاریخیِ تجاری باهامون داره، قابل اعتمادتره و وفادارتر از امریکا و با سیاستهای کلان جمهوری اسلامی هم سازگارتره. فعلاً مستکبر هم نیست!

اما خب میدونید، آمریکا🤤🤤🤤
دیدگاه ها (۰)

به قولِ شهید آوینی:ما نه از رفتنِ آنها،که از ماندنِ خویش دلت...

🙂🙂💔💔#توافق_ننگین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط