آهنگهای "The Eve" و "Love Me Right" اکسو قراره توسط ارتی
آهنگهای "The Eve" و "Love Me Right" اکسو قراره توسط ارتیستها در بیست و هشتمین دورهی Drem Concert در افتتاحیه و اختتامیه اجرا بشه🎪🥁
•آهنگ The Eve توسط گروه CRAVITY در افتتاحیه اجرا و آهنگ "Love Me Right" توسط همهی گروهها در اختتامیه اجرا میشه
•آهنگ The Eve توسط گروه CRAVITY در افتتاحیه اجرا و آهنگ "Love Me Right" توسط همهی گروهها در اختتامیه اجرا میشه
- ۱.۷k
- ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط