دلواپس خودم نیستم
دلواپس خودم نیستم
می ترسم باران بعدی که بیاید
کسی نباشد برایت چتر بگیرد ...
می ترسم باران بعدی که بیاید
کسی نباشد برایت چتر بگیرد ...
- ۵۶۸
- ۱۹ فروردین ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط