{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مثبت اندیش باشیم..... وقتی میشه با همین بهانه های کوچیک،س

مثبت اندیش باشیم..... وقتی میشه با همین بهانه های کوچیک،سوزشمون رو کم کنیم چرا کلی هزینه ی پماد کنیم؟ 😂 😂 😂 😂 .... انتخاب با شماست


.
دیدگاه ها (۱)

حیوون یعنی این عربای عربستان😏

بَعضے پُستا بَهونَست ڪہ بِہ یِہ نَفَهمبِفَهمونی واسہ توِ حال...

زندگی وقتی بهتر میشه که دوباره لذت بردن از چیز های کوچیک رو...

Witch Hat Atelier

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط