{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این روزا از رو اجبار هست که من زنده هستم اگه میتونستم خود

این روزا از رو اجبار هست که من زنده هستم اگه میتونستم خودم رو مکشتم ولی حیف
دیدگاه ها (۴)

...

من این روزا اصلا حالم خوب نیست

آره واقعا

...

و کاش واقعا میتونستم اشتیاقم رو فقط وقف علایقم کنم نه از روی...

بخدا اگه میتونستم وارکا رو با یه دست بازی میکردم حیف که الان...

اگه میتونستم بین دوستام یک نفر رو انتخاب کنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط