این روزا از رو اجبار هست که من زنده هستم اگه میتونستم خود
این روزا از رو اجبار هست که من زنده هستم اگه میتونستم خودم رو مکشتم ولی حیف
- ۱.۰k
- ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط