{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه نتونستی کسی رو فراموش کنی ،

اگه نتونستی کسی رو فراموش کنی ،


بدون عاشقشی!
دیدگاه ها (۱)

پاییز آرام آرام قدم بردار که تو فصلِ عاشقانه‌هایی

بنـد نمی آیـدبـاران میـلم بہ "تـو"

عاشقتم؛با احاطه‌ی کامل به این موضوع که شاید هیچ وقت نبینمت :...

ایـــن همــــه ...؟ خُـودخـــواهی ام را .... دوســـت...

نمیتونی کسی که عاشقشی رو فراموش کنی💔😭

اگه به کسی که عاشقشی اعتماد کنی اشکت درمییاد🥺💔

هیچوقت نتونستی فراموشش کنی 🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط