{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا میره جلو عقربه هی متنفرم از ته دل من از اول مهر

چرا میره جلو عقربه هی متنفرم از ته دل من از اول مهر
دیدگاه ها (۲)

خودم1

Har2Ashegh Har2Deltang

زمین مشکل داره هی میره جلو پای کوک🙄😂اصکی ممنوع🚫

نمیدونی چقدر از خودم متنفرم از ایران متنفرم از مسئولین ایران...

هی وای دل هی دل💔دلخراش 😌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط