امآن اَز سَرد شُدَنایِ یِهویی !!
امآن اَز سَرد شُدَنایِ یِهویی !!
این سَرد شُدَنا به ضَرر خودِت و رآبِطَست..
مَعلوم نی سَرِت کُجا گرمه...
وَسطِ چَت میری میآی..
با اِستیکر جواب میدی فقَطْ
بعدَم پیْ اِم میدی انگآر نَ اِنگار...
حَد داره هَر چیزی..
حَدِش بگذَره × تَمومِ ×
نمیفَهمی.... :)
این سَرد شُدَنا به ضَرر خودِت و رآبِطَست..
مَعلوم نی سَرِت کُجا گرمه...
وَسطِ چَت میری میآی..
با اِستیکر جواب میدی فقَطْ
بعدَم پیْ اِم میدی انگآر نَ اِنگار...
حَد داره هَر چیزی..
حَدِش بگذَره × تَمومِ ×
نمیفَهمی.... :)
- ۲۷۸
- ۱۶ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط