🍀 🍀 🍀
🍀 🍀 🍀
این همه "دوستت دارم" را
برای کدامین روز مبادا
کنار گذاشته ایم؟!
باور کن مردگان بوی گل را
استشمام نمیکنند!
از صدایتان برای فریاد مهربانی،
از گوش هایتان برای غمخواری،
از دستانتان برای نیکوکاری،
از ذهنتان برای راستی و درستی
و از قلبتان برای عشق
استفاده کنید...
این همه "دوستت دارم" را
برای کدامین روز مبادا
کنار گذاشته ایم؟!
باور کن مردگان بوی گل را
استشمام نمیکنند!
از صدایتان برای فریاد مهربانی،
از گوش هایتان برای غمخواری،
از دستانتان برای نیکوکاری،
از ذهنتان برای راستی و درستی
و از قلبتان برای عشق
استفاده کنید...
- ۷۲۲
- ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط