چه خوب میشد
چه خوب میشد
یک دور، دور خودت بگردی،
دور و برت را کامل نگاهی بیندازی،
کمی خیالت را دست کاری کنی
و جایی برایم گوشه ی دلت بگذاری
جایی که جای هیچ کس نیست
همان گوشهی خالی دلت که هیچ کس پیدایش نمیکند هیچ کس ...
آنجا را برای من کنار بگذار...
یک دور، دور خودت بگردی،
دور و برت را کامل نگاهی بیندازی،
کمی خیالت را دست کاری کنی
و جایی برایم گوشه ی دلت بگذاری
جایی که جای هیچ کس نیست
همان گوشهی خالی دلت که هیچ کس پیدایش نمیکند هیچ کس ...
آنجا را برای من کنار بگذار...
- ۷۴
- ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط