{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تولد و مرگ

تولد و مرگ
اجتناب ناپذیرند
فاصله این دو را
زندگی کنیم
دیدگاه ها (۳)

-_-

I miss the old, happy me...

قشنگ این دوهفته خوشحالیاتون رو بکنید از بعد عید قراره مثل سا...

م‍َن میخـوام پاشَم‍ولـی پاشَم‍ نمیـاد

هنر دست بنده با گوشی

تاجی ماشین

چیکار کنیم با این زندگی مزخرف🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط