پست جدید کینگ :) لبخندش تو دهنی برا همه بدخواهاشه
پست جدید کینگ :) لبخندش تو دهنی برا همه بدخواهاشه
یه روزنامه نگار آرژانتینی بعد از باخت دیشب آرژانتین خطاب به مسی گفت:
مسی عزیز، میخوام به نمایندگی از همه ی اونایی که بهت اعتراض کردن ازت عذرخواهی کنم. ما منتظرتیم، زود برگرد...
به چیز خوردن افتادن -_-
یه روزنامه نگار آرژانتینی بعد از باخت دیشب آرژانتین خطاب به مسی گفت:
مسی عزیز، میخوام به نمایندگی از همه ی اونایی که بهت اعتراض کردن ازت عذرخواهی کنم. ما منتظرتیم، زود برگرد...
به چیز خوردن افتادن -_-
- ۲۲۸
- ۱۷ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط