بــهـ بَعضیا بایَــدگـُــفـــتـــ :
بــهـ بَعضیا بایَــدگـُــفـــتـــ :
خَسـتهــ نَشُــدی اینقَــد عــاشِـــق شُــدی؟؟؟؟!!!!
وآلآآآآآ مـآ خَستهــ شُــدیـم...
اَزبَــس عِــشــقهــ جَــدیـدِت رو تَبـــریــک گـُفتـیــم......
خَسـتهــ نَشُــدی اینقَــد عــاشِـــق شُــدی؟؟؟؟!!!!
وآلآآآآآ مـآ خَستهــ شُــدیـم...
اَزبَــس عِــشــقهــ جَــدیـدِت رو تَبـــریــک گـُفتـیــم......
- ۱۰۷
- ۱۸ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط