{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گاهی خراب کردن پل ها چیز بدی نیست

گاهی خراب کردن پل ها چیز بدی نیست
چون مانع بازگشت شما به جاییست که از ابتدا نباید پا به آنجا میگذاشتید . . .
دیدگاه ها (۱)

عشق است فقط بنیتا ((bmw))

ماشینش ضایس

اندرون سلطان

:-)

بسم الله الرحمن الرحیم نتایج 20 مذاکره با امریکا چه شد؟! آیا...

قرمزی کف پا

...در هر رابطه‌ای، فصلی پیش می‌آید که در آن یکی از طرفین کمی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط