{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام من اومدم با بی تی اس🏳️‍🌈 لایک و فالو یادتون نره عشقا

سلام من اومدم با بی تی اس🏳️‍🌈 لایک و فالو یادتون نره عشقام 👻
دیدگاه ها (۲)

💜واژه های از زمان هخامنشی که هنوز هم استفاده میشه 💜🏳️‍🌈

#نفر _بعدی _در_کار _نیست😭😢🎶

تو هم وقتی بی تی اس رو دیدی گریه میکنی؟حمایت و فالو یادتون ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط