{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کارنامه دادننننن

کارنامه دادننننن
خرداد رو قبول شدممم
معدلم شد ۱۶.۶۴
من با تقلبم میرینم_
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
پشمکی پشمکمممم لیلیللیلیلیلیللییی
پیش به سوی پایه ی دهمممم قلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلی
دیدگاه ها (۴)

هعیییی..همه اف زدننن...هعب..

خب اوسی مای هیرومه که اپدیت دادم اسمشم کایا بود و شیپش هم شد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط