{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

توفرنگی کشیدم توفرنگی بخورید

توفرنگی کشیدم توفرنگی بخورید
دیدگاه ها (۴)

بیاید دوست باشیم بهم هیت ندیم🗿👍🏿

میاید اتحاد ملت امام حسین بزنیم🗿🗿🗿

یعنی من یدونه کتابم ندارم توش نریده باشم

از الان به بعد من عوضیم کسی چیز دیگه ای صدا کنه...کاری نمیکن...

رکب بخورید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط