{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

؟؟؟؟؟

؟؟؟؟؟
دیدگاه ها (۲)

ای کاش روشنفکر نبودند...

خدا رحمتش کند این یادگار امام را

هوای تهران بدجوری دونفره است یکیش من یکیش عزرائیل

شما دوست دارید کدوم باشید؟

باورم نمیشه تمام بازی ها جوری شد که ما نیایم بالا😐ایشونم ساس...

خبر از این بهتر نداریم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط