{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اصن بعد هر سربالایی سرازیری در کار نبود ، همش درد همش خوا

اصن بعد هر سربالایی سرازیری در کار نبود ، همش درد همش خواب بد و غم ما رو از خواب پروند
دیدگاه ها (۱)

الو سلام ، نمیتونم از فکرت درام

خدایا شکرت ، خدایا مرسی

دیشب تو نمیدونی چقدر هواتو کرده بودم

یه چیزی هست به اسم غم خواب؛ ینی همش میخوابی تا از ناراحتی فر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط