مردم درك نميكنن .... توقع زيادي دارن....ادم و اذيت ميكنن
مردم درك نميكنن .... توقع زيادي دارن....ادم و اذيت ميكنن ...پرو بيش از حد...بعضي ها
- ۱.۳k
- ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط