{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تاریکی رو دیدم

تاریکی رو دیدم
اما همیشه یه چیزی رو تو قلبم نگه داشتم
اونم امیده...
دیدگاه ها (۱)

#تتلو💛🌙برو دوراتو بزن . . .میرم و دور نمیزنم(:

#کاکتوس_جانم🌵

به وقت #رمان_نویسی😊✌

خوشحالی میتونه بر تاریکی پیروز بشه حتی اگر کم باشه ، ولی یکی...

اگه میتونستم دستتو میگرفتم میبردمت تو قلبم میگفتم ببین من ای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط