{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بااین کسشعرا که الهلال باریکناشو نداشتو

بااین کسشعرا که الهلال باریکناشو نداشتو
گل به خودی و ده نفره بودن
که باهمین ده نفره بودن چهار بار بهتون تجاوز کردن
و با همین گل به خودی از یک چهارم امدین بالا
با اینا چیزی از سوزشتون و حقیر شدنتون کم نمیشه لنگیا
بهتره همون پماد بزنید شاید تسکینی باشه برتجاوزای متعدد عربا
اگه هم پماد سوزششو کم نکرد وازلین بزنید
و اگه بازم سوختین شیاف بزنید😆 😆 😂 😂
دیدگاه ها (۱)

لنگیایی ک میگن دوگل از سه گل استقلال گل بخودی بوده ، لااقل م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط