{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو غماشون بودیم

تو غماشون بودیم
گفتن جبران می کنیم

تو خوشیاشون
گفتن جات خالی سلطان : )

🖤🩶💔💙💜🤍💔🖤
دیدگاه ها (۱)

چقدر دردناک است این مشکل که :همیشه برای فراراز یک "آدم" به "...

.مَن‌نَخاستَم‌ازچِشام‌بیُفتی‌اَماتوتَمامِ‌تَلاشِتوکَردی!💯✋🏽.

خوشبحالت نه وجدان داشتینه قلبی که دلتنگ بشه!🖤🩶💔💙💜🤍💔🖤

🍓

بازی اینطوریه که بکش تا کشته نکشی بزن تا ضربه نخوری جا خالی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط