{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنت به ناز طبیبان نیازمند...مباد

تنت به ناز طبیبان نیازمند...مباد
دیدگاه ها (۱)

شهید نشوی...می میری

تبریک مولاجان....

چو ایران نباشد تن من مباد بدین بوم و بر زنده یک تن مباد

❤چوایران نباشد تن من مبادبدین بوم وبر زنده یک تن مباد❤

واسه ما هرچیزی قابل بخششه الا خیانت به مملکت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط