مخاطبم
مخاطبم
یادته بهم میگفتی هر وقت همدیگه رو میبینم دوس نداری آخرش خداحافظی کنیم چون برات خیلی سخته...
ولی رفتیو دلمو شکستی حتی خدا حافظی هم نکردی
یادته بهم میگفتی هر وقت همدیگه رو میبینم دوس نداری آخرش خداحافظی کنیم چون برات خیلی سخته...
ولی رفتیو دلمو شکستی حتی خدا حافظی هم نکردی
- ۱.۳k
- ۱۹ تیر ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط