{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

- بیا فراموش کنیم اصلا زندگیت چجوری بوده

- بیا فراموش کنیم اصلا زندگیت چجوری بوده
- اره باید برا بقیه دردا جا باز کنیم..
دیدگاه ها (۰)

دارم دیوونه میشم ، دلیلشم نمیدونم-فقط ی چیزی خیلی داره اذیتم...

برام مث آه جین شدی-

چجوری باید بیانش کنیم🌚🍻

دختر رزی

چجوری باید از شما تشکر کنم؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط