{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از ته دلم زندگی رو با عشق میخوام واست❤

از ته دلم زندگی رو با عشق میخوام واست❤
دیدگاه ها (۵)

ناموسا قبول ندارین؟😊 😊 😊 ❤

نه واقعا من هر کسی ام؟😑 😑 😑

آدما دو دسته هستن... تتلو و کسایی که کصخل نیستن😐 ✌

🌟 💙 🌟

واقعا از ته دلم میخوام این دوتا زوج بشن🥹🫠😍

دلتنگتم یار من کاش قدرتو بیشترمیدونستم ازخدا میخوام زودتر بر...

الان فهمیدم که واقعا عاشق پول ،آرامش و کتابم بگی نگی کتاب دا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط