{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نبابا من اصلا بخاطر اینکه یکی آدم برفیمو خراب کرد گریه نم

نبابا من اصلا بخاطر اینکه یکی آدم برفیمو خراب کرد گریه نمی....
دیدگاه ها (۴)

#بی_تی_اس

نکته: ۲۰۲۰ سال پیش نیست ۵ سال پیشه#یونگی#بی_تی_اس

#سوکجین#بی_تی_اس

وایسا مگه ما رتبه دوم و توی سطح آیکیو جهانی نگرفتیم؟پس چرا ص...

بخاطر اینکه اصلا از من حمایت نمی کنیددد

BABYMONSTER

ĐɆ₳₮Ⱨ ₦Ø₮Ɇ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط