در این خوشحالی ها نامردی است اگر یادی از هادی نشود، ای کا
در این خوشحالی ها نامردی است اگر یادی از هادی نشود، ای کاش بودی کاپیتان تا با هم جشن شادی را برپا میکردیم..❤ ️
#بیستوچهار_ابدی
#بیستوچهار_ابدی
- ۵۳۷
- ۰۲ آبان ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط