چپتر ۱ پارت ۱
چپتر ۱ پارت ۱
مانگای "نامه ای از طرف باجی کیسوکه" رو پیدا کردم و میذارم براتون ولی چون ی مدته نت ملی شده شاید نتونم تا آخرش رو بذارم من خودم شخصا یکی از باجی فن ها هستم و واقعا دوستش دارم و روش کراشم و متاسفانه نمیتونم مرگشو قبول کنم و چند بار سر این موضوع ب کارگردان فحش دادم حالا اینا ب کنار چون درمورد آشنایی باجی و چیفویو و ساتو ریوسی معاون قبلی باجی بود گذاشتم لذتشو ببرید
مانگای "نامه ای از طرف باجی کیسوکه" رو پیدا کردم و میذارم براتون ولی چون ی مدته نت ملی شده شاید نتونم تا آخرش رو بذارم من خودم شخصا یکی از باجی فن ها هستم و واقعا دوستش دارم و روش کراشم و متاسفانه نمیتونم مرگشو قبول کنم و چند بار سر این موضوع ب کارگردان فحش دادم حالا اینا ب کنار چون درمورد آشنایی باجی و چیفویو و ساتو ریوسی معاون قبلی باجی بود گذاشتم لذتشو ببرید
- ۲۳۴
- ۲۳ اسفند ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط