{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چپتر ۱ پارت ۱

چپتر ۱ پارت ۱
مانگای "نامه ای از طرف باجی کیسوکه" رو پیدا کردم و میذارم براتون ولی چون ی مدته نت ملی شده شاید نتونم تا آخرش رو بذارم من خودم شخصا یکی از باجی فن ها هستم و واقعا دوستش دارم و روش کراشم و متاسفانه نمیتونم مرگشو قبول کنم و چند بار سر این موضوع ب کارگردان فحش دادم حالا اینا ب کنار چون درمورد آشنایی باجی و چیفویو و ساتو ریوسی معاون قبلی باجی بود گذاشتم لذتشو ببرید
دیدگاه ها (۰)

چپتر۱ پارت ۲ نامه ای از طرف باجی کیسوکه

چپتر ۱ پارت ۳ نامه ای از طرف باجی کیسوکه

توکیو ریونجرز واسم جذاب تر شد°^°

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط