{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه تو زندگیم هستن ....ولی بجز تو کسی تو قلبم نیست....گاه

همه تو زندگیم هستن ....ولی بجز تو کسی تو قلبم نیست....گاهی وقتا خیلی ادم هست تو زندگیت باشه ولی فقط و فقط یدونه تو قلبت میمونه که ارزو میکنی تو زندگیت هم باشه
دیدگاه ها (۱)

کاش وقت عمرم از همین دقیقه تمام شود کاش

انی بکد رحمة الله الک مشتاک… وجذب فد یوم تخلص رحمة الله

با تو بودن ی جیز دیگس

دلم زخمه عشق ای خدا ...میخام ک بشه عمرم واس عشم فدا

گاهی شنیدن یه کلمه... باعث میشه تموم بشی! یه حرفایی مثل سیلی...

قربون وجودت تو زندگیم برم عشق خاصم ❤یکی یه دونه قلبم وقتی‌ پ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط