{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با کسی باش ک زخماتو ببوسه ن لباتو ._.

با کسی باش ک زخماتو ببوسه ن لباتو ._.
دیدگاه ها (۵)

توام خوبیاا ولی اون عاشق بدی های منه ...

I just can't get you out of my mind🧠

دگر درد، دردی ندارد

ihanete tanık oldukçaAlnından öperim yalnızlığımın✌🖤

چرا زخماتو قایم کردی؟؟❤️‍🩹

لایک و فالو یادتون نرهشما ک ن لایک میکنید ن فالو🥱💔

ک. ن لقشون بابا💅به خدااااا🙃البته بجز هیترای کیپاپ و تتلو🧸

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط