بچها می دونید که اکثرا باید بریم مسافرت منم جزو اونا خوشح
بچها می دونید که اکثرا باید بریم مسافرت منم جزو اونا خوشحال شدم باهاتون بودم یه مدتی نیستم البته تا بعد عید شایدم تا آخر امتحانا و پایان سال تحصیلی
خیلی دوست داشتم بیشتر میموندم باید برم دوستون دارم به امید دیدار ✋✋✋
خیلی دوست داشتم بیشتر میموندم باید برم دوستون دارم به امید دیدار ✋✋✋
- ۱.۶k
- ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط