{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دو ساله کُریاشون رسیده به اینجا که "تعویق" قهرمانیمون تو

دو ساله کُریاشون رسیده به اینجا که "تعویق" قهرمانیمون تو لیگ و بهم خوردن احتمال بازیمون با رئالو مسخره میکنن=))
‏تو تک تک حرکاتشون "من یک لوزر هستم" نهفته‌س قشنگ
دیدگاه ها (۱)

در سرم نیست دگر غیر ط رویای کسیقبلا هرگز نشدم این همه شیدای ...

شجاع😻 😻 😻 ❤ ❤ ❤

حمید زیاد با مهدی میگرده😂 😐 ❤ ️💙

توضیحات ..

بلک پینک

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط