{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نامش ارامش است.......برای عاشقان

نامش ارامش است.......برای عاشقان
مشت است..................برای فتنه گران
لبیک یا سیدعلی
دیدگاه ها (۵)

دخیل پنجره فولادتتوشه ی شفاعتم باشد.

پادشاهی در دستان توستخود رو دریاب...

اق حسن تقصیر نداره....کلید گم شده....انقلاب کیلوی چنده...اصل...

فوق العاده....این ره که ما میرویم.....

دلار دست همین سیاستمداران فتنه گر میچرخه

پیروان سفیانی ، همان پیروان پهلوی و براندازان و فتنه گران و ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط