{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به همه انسان ها احترام بزار، حتی اونایی که لیاقتشو ندارن!

به همه انسان ها احترام بزار، حتی اونایی که لیاقتشو ندارن!
نه به عنوان یه انعکاس از شخصیت اونا، بلکه به عنوان یه بازتاب از شخصیت خودت
دیدگاه ها (۱۶)

صرفا جهت خنده 😄

صرفا جهت خنده😄

صرفا جهت خنده

خوشم میاد تحت هر شرایطی، ایرانیا جوکاشونو میسازن😅

صبح قشنگ همه بخیر صبح بخیر شاید بعضیا صبح قشنگی ندارن خستن و...

سناریو موقعیت : دانشجو هستیم و اون ها استادمون هستن و اونا ع...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط